مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:062019-12-15سياسي

فارس من| دستگاه قضایی فرصتی فراهم کند تا شاکیان پردیسبان سندهای خود را ارائه دهند


امروز دستگاه قضایی باید فرصتی فراهم کند تا مردم مشکلات خودشان را مطرح کنند و سندهای خود را ارائه دهند، حتی اگر لازم باشد افرادی را که هر چند رده پایین ولی در این ماجرا نقش داشته اند احضار کنند و نتایج را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پایمال شدن حق سهامداران شرکت پردیسبان با صدور رای دادگاه بعد از گذشت 5 سال! سوژه ای است که مخاطبان خبرگزاری، در سامانه فارس من به ثبت رساندند و درخواست پیگیری آن را داشتند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت وگو با خبرنگار فارس در رابطه با پرونده پردیسبان گفت: تبلیغاتی که در رابطه با پردیسبان صورت گرفت، از طریق رسانه ها بود و در واقع امروز اگر تخلفی از سوی کسی که مجوز نداشته، صورت گرفته است، تقصیر مردم نیست، رسانه های ملی نباید اجازه تبلیغات بدهند، پس مردم بر اساس تبلیغاتی که صورت گرفت و مجوزهایی که ارائه شد، سرمایه گذاری کردند و آنها مقصر نبودند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات کشور ما این است که هیچ کسی در قبال مسوولیتش پاسخ گو نیست، برخی از مردم بر اساس بعضی شرکت های اقتصادی و تبلیغاتی که در رسانه ها انجام می دهند سرمایه گذاری می کنند و متضرر می شوند، یکی از این شرکت ها نیز مجموعه پردیسبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دستگاه قضایی فرصتی فراهم کند تا شاکیان پردیسبان سندهای خود را ارائه دهند

فارس من| دستگاه قضایی فرصتی فراهم کند تا شاکیان پردیسبان سندهای خود را ارائه دهند